کلیدواژه‌ها = مصرف
تدوین الگوی افزایش مصرف کالای داخلی بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی

دوره 21، شماره 81، خرداد 1400، صفحه 127-156

سید مجتبی موسوی نقابی؛ مرتضی انوشه


تحلیل رکودها و رونق‌های اقتصادی از منظر نظام اقتصادی اسلام با رویکرد نظریه‌پردازی داده‌بنیاد

دوره 19، شماره 73، اردیبهشت 1398، صفحه 59-90

رقیه عبدلی نژاد؛ علیرضا شکیبایی؛ نورالله صالحی آسفیجی


سنجش اثر مذهب بر رفتار مصرف‌کننده (مطالعه موردی زنان متأهل اصفهان)

دوره 14، شماره 56، اسفند 1393، صفحه 37-62

داود صافی‌ دستجردی؛ محمدنقی نظرپور