- احمدی، علی و احسان عباسپور؛ «بازاریابی اسلامی رویکردی نوین در اقتصاد جهانی»، کنفرانس بینالمللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی؛ دوره چهارم، ش4، 1395.
- اکبریان، جوکار؛ «تأثیر بانکداری اسلامی بر رشد اقتصادی»، فصلنامه علمی ترویجی اقتصاد و بانکداری اسلامی؛ دوره پنجم، ش7، 1393.
- حسنزاده، علی و اعظم احمدیان؛ «پیشبینی ظرفیت انتشار صکوک در ایران»، مجله تحقیقات مالی اسلامی، س1، ش2، 1391.
- رجایی، سیدمحمدکاظم؛ «تقاضای بازار اسلامی در مقایسه با بازار رقابت کامل»، دو فصلنامه علمی پژوهشی جستارهای اقتصادی، س4، ش8، 1386.
- زنجیردار، مجید و سجاد ابراهیمی راد؛ «رابطه بین شیوههای تأمین مالی و بازده سهام»، مجله مطالعات مالی؛ دوره اول، ش2، 1388.
- ستایش، محمدحسین، علیرضا ممتازیان، مریم زارع و جواد حیاتی؛ «بررسی اثرات رقابت در بازار محصول بر هزینه تأمین مالی»، مجله دانش حسابداری؛ س6، ش23، 1394.
- سرائی، محمدحسین؛ «تحولات بازارهای ایرانی- اسلامی (رویکردی موردی بازار یزد)»، فصلنامه مطالعات شهر ایرانی اسلامی؛ ش2، 1389.
- صالحآبادی، علی؛ بازارهای مالی اسلامی؛ تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق7 1385.
- طاهری، روبین؛ بهکارگیری روش BOT در توسعه نیروگاههای ایران؛ پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس، 1379.
10. فراهانی، مهدی و حسین مرزبان؛ «مدلسازی تکنولوژی صکوک در صنعت بانکداری ایران»، بیست و ششمین همایش بانکداری اسلامی، مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران، دروه اول، ش3 ، 1394،.
11. گجراتی، دامودار؛ مبانی اقتصادسنجی؛ ترجمه حمید ابریشمی؛ ج2، چ6، تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1389.
12. نظرپور، اشراقی؛ «اثر بانکداری اسلامی و رشد اقتصادی بر فقر و نابرابری اقتصادی در کشورهای منتخب اسلامی»، مطالعات کمی در مدیریت، س4، ش2، 1391.
13. وایسر، هانس؛ مدیریت مالی اسلامی (اصول و کارکردها)؛ ترجمه مهدی صادقی و حسین محسنی؛ تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق7، 1390.
- Alexakis, C., Pappas, V., & Tsikouras, A.; “Hidden cointegration reveals hidden values in Islamic investments” Journal of International Financial Markets, Institutions and Money; No.46, 2017.
- Berg, N., El-Komi, M., & Kim, J. Y.; “Market segmentation and non-uniform Shariah standards in Islamic finance”, Journal of Economic Behavior & Organization; No.132, 2016.
- Higgis. R.C.; Analysis for Financial Management; Second edition, Japan: Toppan company, 1990.
- Jafari, Aliakbar, and Özlem Sandıkcı; “Islamic’consumers, markets, and marketing: A critique of El-Bassiouny's (2014) The one-billion-plus marginalization”, Journal of Business Research; Volume 68, Issue 12, 2015.
- Levin, A., Lin, C.F., Chu, C-S.J.; “Unit Root Tests in Panel Data: Asymptotic and Finite Sample Properties”, Journal of Econometrics; No.108, 2002.
- Manni, U. H., & Afzal, M. N. I.; “Effect of Trade Liberalization on Economic Growth of Developing Countries: A Case of Bangladesh Economy”, Journal of Business, Economics & Finance; Volume 1, Issue 2, 2012.
- Rizvi, S. A. R., Arshad, S., & Alam, N.; “Crises and contagion in Asia Pacific—Islamic v/s conventional markets”, Pacific-Basin Finance Journal; No.34, 2015.
- Valta, P.; “Competition and the cost of debt”, Journal of Financial Economics; 105(3), 2012.