احمدی، علی و احسان عباسپور؛ «بازاریابی اسلامی رویکردی نوین در اقتصاد جهانی»، کنفرانس بینالمللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی؛ دوره چهارم، ش4، 1395.
اکبریان، جوکار؛ «تأثیر بانکداری اسلامی بر رشد اقتصادی»، فصلنامه علمی ترویجی اقتصاد و بانکداری اسلامی؛ دوره پنجم، ش7، 1393.
حسنزاده، علی و اعظم احمدیان؛ «پیشبینی ظرفیت انتشار صکوک در ایران»، مجله تحقیقات مالی اسلامی، س1، ش2، 1391.
رجایی، سیدمحمدکاظم؛ «تقاضای بازار اسلامی در مقایسه با بازار رقابت کامل»، دو فصلنامه علمی پژوهشی جستارهای اقتصادی، س4، ش8، 1386.
زنجیردار، مجید و سجاد ابراهیمی راد؛ «رابطه بین شیوههای تأمین مالی و بازده سهام»، مجله مطالعات مالی؛ دوره اول، ش2، 1388.
ستایش، محمدحسین، علیرضا ممتازیان، مریم زارع و جواد حیاتی؛ «بررسی اثرات رقابت در بازار محصول بر هزینه تأمین مالی»، مجله دانش حسابداری؛ س6، ش23، 1394.
سرائی، محمدحسین؛ «تحولات بازارهای ایرانی- اسلامی (رویکردی موردی بازار یزد)»، فصلنامه مطالعات شهر ایرانی اسلامی؛ ش2، 1389.
صالحآبادی، علی؛ بازارهای مالی اسلامی؛ تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق7 1385.
طاهری، روبین؛ بهکارگیری روش BOT در توسعه نیروگاههای ایران؛ پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس، 1379.
10. فراهانی، مهدی و حسین مرزبان؛ «مدلسازی تکنولوژی صکوک در صنعت بانکداری ایران»، بیست و ششمین همایش بانکداری اسلامی، مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران، دروه اول، ش3 ، 1394،.
11. گجراتی، دامودار؛ مبانی اقتصادسنجی؛ ترجمه حمید ابریشمی؛ ج2، چ6، تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1389.
12. نظرپور، اشراقی؛ «اثر بانکداری اسلامی و رشد اقتصادی بر فقر و نابرابری اقتصادی در کشورهای منتخب اسلامی»، مطالعات کمی در مدیریت، س4، ش2، 1391.
13. وایسر، هانس؛
مدیریت مالی اسلامی (اصول و کارکردها)؛ ترجمه مهدی صادقی و حسین محسنی؛ تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق7، 1390.
Alexakis, C., Pappas, V., & Tsikouras, A.; “Hidden cointegration reveals hidden values in Islamic investments” Journal of International Financial Markets, Institutions and Money; No.46, 2017.
Berg, N., El-Komi, M., & Kim, J. Y.; “Market segmentation and non-uniform Shariah standards in Islamic finance”, Journal of Economic Behavior & Organization; No.132, 2016.
Higgis. R.C.; Analysis for Financial Management; Second edition, Japan: Toppan company, 1990.
Jafari, Aliakbar, and Özlem Sandıkcı; “Islamic’consumers, markets, and marketing: A critique of El-Bassiouny's (2014) The one-billion-plus marginalization”,
Journal of Business Research;
Volume 68, Issue 12, 2015.
Levin, A., Lin, C.F., Chu, C-S.J.; “Unit Root Tests in Panel Data: Asymptotic and Finite Sample Properties”, Journal of Econometrics; No.108, 2002.
Manni, U. H., & Afzal, M. N. I.; “Effect of Trade Liberalization on Economic Growth of Developing Countries: A Case of Bangladesh Economy”,
Journal of Business, Economics & Finance;
Volume 1, Issue 2, 2012.
Rizvi, S. A. R., Arshad, S., & Alam, N.; “Crises and contagion in Asia Pacific—Islamic v/s conventional markets”, Pacific-Basin Finance Journal; No.34, 2015.
Valta, P.; “Competition and the cost of debt”, Journal of Financial Economics; 105(3), 2012.