نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
حسینی, میرزاحسن, فروزنده دهکردی, لطف الله, & عیدی, فاطمه. (1390). ارائه چارچوب مفهومی در بازاریابی بر اساس مبانی اسلامی. اقتصاد اسلامی, 11(42), 117-148.
میرزاحسن حسینی; لطف الله فروزنده دهکردی; فاطمه عیدی. "ارائه چارچوب مفهومی در بازاریابی بر اساس مبانی اسلامی". اقتصاد اسلامی, 11, 42, 1390, 117-148.
حسینی, میرزاحسن, فروزنده دهکردی, لطف الله, عیدی, فاطمه. (1390). 'ارائه چارچوب مفهومی در بازاریابی بر اساس مبانی اسلامی', اقتصاد اسلامی, 11(42), pp. 117-148.
حسینی, میرزاحسن, فروزنده دهکردی, لطف الله, عیدی, فاطمه. ارائه چارچوب مفهومی در بازاریابی بر اساس مبانی اسلامی. اقتصاد اسلامی, 1390; 11(42): 117-148.