نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
مرادی, عذرا, & زند اقطاعی, فاطمه. (1391). بررسی تطبیقی بازاریابی شبکه ای و شرکت های هرمی از منظر فقه امامیه. اقتصاد اسلامی, 12(48), 131-160.
عذرا مرادی; فاطمه زند اقطاعی. "بررسی تطبیقی بازاریابی شبکه ای و شرکت های هرمی از منظر فقه امامیه". اقتصاد اسلامی, 12, 48, 1391, 131-160.
مرادی, عذرا, زند اقطاعی, فاطمه. (1391). 'بررسی تطبیقی بازاریابی شبکه ای و شرکت های هرمی از منظر فقه امامیه', اقتصاد اسلامی, 12(48), pp. 131-160.
مرادی, عذرا, زند اقطاعی, فاطمه. بررسی تطبیقی بازاریابی شبکه ای و شرکت های هرمی از منظر فقه امامیه. اقتصاد اسلامی, 1391; 12(48): 131-160.