نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
صنوبر, ناصر, متفکر آزاد, محمدعلی, & راضی, نسرین. (1389). اثر ارزش های اسلامی در تصمیم های آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت های صنایع غذایی). اقتصاد اسلامی, 10(37), 173-202.
ناصر صنوبر; محمدعلی متفکر آزاد; نسرین راضی. "اثر ارزش های اسلامی در تصمیم های آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت های صنایع غذایی)". اقتصاد اسلامی, 10, 37, 1389, 173-202.
صنوبر, ناصر, متفکر آزاد, محمدعلی, راضی, نسرین. (1389). 'اثر ارزش های اسلامی در تصمیم های آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت های صنایع غذایی)', اقتصاد اسلامی, 10(37), pp. 173-202.
صنوبر, ناصر, متفکر آزاد, محمدعلی, راضی, نسرین. اثر ارزش های اسلامی در تصمیم های آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت های صنایع غذایی). اقتصاد اسلامی, 1389; 10(37): 173-202.